Obwieszczenie Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie
16 maja 2025, dodane przez: M.K

Na podstawie art. 6 oraz art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2024 r. poz. 609), Burmistrz Miasteczka Śląskiego informuje o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
§ 1.
-
- Przedmiotem konsultacji jest projekt Uchwały Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim dotyczący zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
- Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji od mieszkańców oraz interesariuszy rewitalizacji.
- Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są mieszkańcy Gminy Miasteczko Śląskie oraz interesariusze rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ustawy o rewitalizacji.
- Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 16 maja 2025 r. do 20 czerwca 2025 r.
§ 2.
Konsultacje prowadzone będą w następujących formach:
1. Zbieranie uwag za pomocą formularza zgłoszeniowego (papierowego lub elektronicznego): a) Formularz dostępny:
- na strnie internetowej Gminy: https://miasteczk-slaskie.pl,
- w Biuletynie Informacji Publicznej: https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl,
- w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, w godzinach pracy urzędu.
b) Formularze należy przekazywać:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego,
- pocztą tradycyjną na adres Urzędu,
- pocztą elektroniczną na adres: konsultacje@kreatus.eu
- Ankieta online – dostępna pod adresem: https://forms.gle/knWy9V4keRMjCEZEA
- Spotkanie otwarte – 29 maja 2025 r. (czwartek) o godz. 14:30 o Miejsce: Sala Sesyjna Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 8, Miasteczko Śląskie
- Warsztaty otwarte – 10 czerwca 2025 r. (wtorek) o godz. 14:30 o Miejsce: Sala Sesyjna Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 8, Miasteczko Śląskie
- Uwagi można składać najpóźniej do dnia 20 czerwca 2025 r.
W przypadku przesyłki pocztowej decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
- Nie będą rozpatrywane uwagi i opinie, które wpłyną po terminie zakończenia konsultacji, niezależnie od daty ich nadania.
§ 3.
- Konsultacje mają charakter opiniodawczy i nie są wiążące dla organów gminy.
- Sprawozdanie z przebiegu konsultacji zostanie udostępnione publicznie nie później niż w terminie 14 dni od ich zakończenia – poprzez publikację w BIP, na stronie internetowej Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
§ 4.
Dodatkowe informacje można uzyskać:
- telefonicznie pod numerem: (33) 300 30 78,
- mailowo: rewitalizacja@kreatus.eu
FORMULARZ ZGŁASZANIA UWAG DO PROJEKTU UCHWAŁY (kliknij)
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz art. 6a ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasteczka Śląskiego z siedzibą przy ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, tel. 32 393 80 00, e-mail: um@miasteczko-slaskie.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Michałem Pośpiechem – możliwy jest pod numerem telefonu 32 393 80 30 wewn. 130 w godzinach dyżuru: wtorek i środa w godz. 14:00–15:30. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu „Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miasteczko Śląskie do roku 2032”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), art. 6 ust. 1 lit. e RODO (wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym), a w przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych (np. dotyczących poglądów) także art. 9 ust. 2 lit. g RODO. Dane mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom wspierającym administratora w zakresie obsługi technicznej, np. dostawcom systemów informatycznych. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów konsultacyjnych i dokumentacyjnych, a następnie zgodnie z przepisami prawa, w tym przepisami dotyczącymi archiwizacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić uwzględnienie zgłoszonych uwag w ramach konsultacji społecznych.