Wnioski o świadczenie z programu „Dobry Start”
7 lipca 2021, dodane przez: M.K

Od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry start” czyli tzw. świadczenie 300+.
Raz w roku mogą Państwu otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny, jeśli są Państwo rodzicami lub opiekunami ucznia w wieku:
- do 20 lat,
- do 24 lat (w przypadku ucznia z niepełnosprawnościami).
Wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą:
- portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- bankowości elektronicznej
- portalu Emp@tia.
Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe.
Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane na spotkanie z ekspertem ZUS, które odbędzie się 14 lipca od 9.00 do 12.00. w Urzędzie Miejskim w Miasteczku Śląskim.
Pracownik ZUS pomoże Państwu:
- założyć profil PUE,
- wypełnić wniosek o świadczenie.
Dodatkowo ekspert ZUS przekaże wszelkie informacje wraz z instruktażem dotyczącym warunków ubiegania się o świadczenie 300+.
Prosimy, aby podczas wizyty z ekspertem mieli Państwo ze sobą:
- dowód osobisty,
- telefon,
- numer rachunku bankowego,
- adres e-mail.