Facebook YouTube Regionalny Kanał Informacyjny SMS

Regulamin - Zgłoś problem w gminie

§ 1

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z formularza „Zgłoś problem w gminie!” służącego zgłaszaniu drobnych problemów w przestrzeni publicznej w gminie Miasteczko Śląskie (np. przepełnione kosze, niedziałające latarnie, nieskoszona trawa).
  2. Administratorem formularza jest Gmina Miasteczko Śląskie z siedzibą przy ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie.

§ 2

  1. Korzystanie z formularza możliwe jest poprzez stronę internetową.
  2. Zakazane jest korzystanie z formularza w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami, a w szczególności dostarczanie i przesyłanie za pomocą modułu treści o charakterze bezprawnym (np. naruszające dobra osobiste osób trzecich). Zakazane jest podawanie fałszywych danych osobowych lub zgłaszanie fałszywych spraw.
  3. Zgłoszenie należy sformułować zwięźle i rzeczowo.
  4. Aby zgłoszenie zostało przyjęte do rozpatrzenia należy zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych a następnie potwierdzić je poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości e-mail.
  5. Administrator nie powiadamia zgłaszającego o wyniku rozpatrzenia zgłoszenia.
  6. Dane podawane w formularzu nie są publikowane na stronie.

§ 3

  1. Wszelkie problemy techniczne, w tym prośby o wsparcie należy kierować na adres: admin@miasteczko-slaskie.pl
  2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem formularza jest Gmina Miasteczko Śląskie w imieniu której działa Burmistrz Miasta, z siedzibą przy ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie.
  3. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu umożliwienia użytkownikom zgłaszania drobnych problemów w przestrzeni publicznej w gminie Miasteczko Śląskie.
  4. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu i kontroli do treści przetwarzanych danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zgłoszenia.
  6. Pełna informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych na stronie internetowej Gminy Miasteczko Śląskie oraz prawach w związku tym przysługujących znajduje się: Klauzula informacyjna - Gmina Miasteczko Śląskie (miasteczko-slaskie.pl)
  7. Administrator szanuje prywatność użytkowników modułu.
  8. W trakcie korzystania z modułu, Administrator gromadzi następujące dane:
    • zapytania http (w tym adresy IP, z których wysyłane są te zapytania oraz informacje jakie zasoby są przeglądane przez użytkownika);
    • czas otrzymania zapytania;
    • informacje o systemie operacyjnym, przeglądarce i inne dane udostępniane przez komputer użytkownika, zależnie od jego konfiguracji;
    • inne dane przesyłane przez komputer użytkownika za pomocą protokołu http.

§ 4

  1. Dane gromadzone w module mogą być udostępniane osobom trzecim, w tym odpowiednim władzom w przypadkach określonych przez prawo.
  2. Administrator dołoży starań, aby korzystanie z formularza było możliwe bez istotnych przerw i innych zakłóceń.
  3. Administrator może wprowadzić zmiany do niniejszego Regulaminu poprzez opublikowanie nowego Regulaminu w module.