Regulamin - Zgłoś problem w gminie
§ 1
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z formularza „Zgłoś problem w gminie!” służącego zgłaszaniu drobnych problemów w przestrzeni publicznej w gminie Miasteczko Śląskie (np. przepełnione kosze, niedziałające latarnie, nieskoszona trawa).
- Administratorem formularza jest Gmina Miasteczko Śląskie z siedzibą przy ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie.
§ 2
- Korzystanie z formularza możliwe jest poprzez stronę internetową.
- Zakazane jest korzystanie z formularza w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami, a w szczególności dostarczanie i przesyłanie za pomocą modułu treści o charakterze bezprawnym (np. naruszające dobra osobiste osób trzecich). Zakazane jest podawanie fałszywych danych osobowych lub zgłaszanie fałszywych spraw.
- Zgłoszenie należy sformułować zwięźle i rzeczowo.
- Aby zgłoszenie zostało przyjęte do rozpatrzenia należy zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych a następnie potwierdzić je poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości e-mail.
- Administrator nie powiadamia zgłaszającego o wyniku rozpatrzenia zgłoszenia.
- Dane podawane w formularzu nie są publikowane na stronie.
§ 3
- Wszelkie problemy techniczne, w tym prośby o wsparcie należy kierować na adres: admin@miasteczko-slaskie.pl
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem formularza jest Gmina Miasteczko Śląskie w imieniu której działa Burmistrz Miasta, z siedzibą przy ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie.
- Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu umożliwienia użytkownikom zgłaszania drobnych problemów w przestrzeni publicznej w gminie Miasteczko Śląskie.
- Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu i kontroli do treści przetwarzanych danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zgłoszenia.
- Pełna informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych na stronie internetowej Gminy Miasteczko Śląskie oraz prawach w związku tym przysługujących znajduje się: Klauzula informacyjna - Gmina Miasteczko Śląskie (miasteczko-slaskie.pl)
- Administrator szanuje prywatność użytkowników modułu.
- W trakcie korzystania z modułu, Administrator gromadzi następujące dane:
- zapytania http (w tym adresy IP, z których wysyłane są te zapytania oraz informacje jakie zasoby są przeglądane przez użytkownika);
- czas otrzymania zapytania;
- informacje o systemie operacyjnym, przeglądarce i inne dane udostępniane przez komputer użytkownika, zależnie od jego konfiguracji;
- inne dane przesyłane przez komputer użytkownika za pomocą protokołu http.
§ 4
- Dane gromadzone w module mogą być udostępniane osobom trzecim, w tym odpowiednim władzom w przypadkach określonych przez prawo.
- Administrator dołoży starań, aby korzystanie z formularza było możliwe bez istotnych przerw i innych zakłóceń.
- Administrator może wprowadzić zmiany do niniejszego Regulaminu poprzez opublikowanie nowego Regulaminu w module.