Zarządzenie Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie
30 kwietnia 2021, dodane przez: M.KZARZĄDZENIE NR 830/21
BURMISTRZA MIASTA MIASTECZKO ŚLĄSKIE
z dnia 30 kwietnia 2021 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Miasteczko Ślaskie odnośnie zniesienia jednostki pomocniczej i utworzenia w jej miejsce jednostki pomocniczej oraz nadania jej statutu
Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 5a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 roku, poz. 713, 1378), § 7. ust. 2 Załącznika do uchwały Nr XVI/170/20 Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim z dnia 7 maja 2020 r. w sprawie uchwalenia Statutu gminy Miasteczko Śląskie oraz Uchwały Nr XII/75/11 Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim z dnia 16 września 2011 r. w sprawie zasad i trybu konsultacji z mieszkańcami gminy Miasteczko Śląskie zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić konsultacje z mieszkańcami gminy Miasteczko Śląskie w sprawie projektu uchwały odnośnie zniesienia w gminie Miasteczko Śląskie jednostki pomocniczej jaką jest dzielnica Żyglin-Żyglinek i utworzenia w jej miejsce jednostki pomocniczej tj. sołectwa Żyglin-Żyglinek, stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2.
W konsultacjach mogą brać udział wszyscy mieszkańcy gminy, którzy nabyli czynne prawo wyborcze najpóźniej w dniu wydania Zarządzenia.
§ 3.
Celem konsultacji jest zebranie opinii mieszkańców na temat zapisów w projekcie uchwały w sprawie zniesienia w gminie Miasteczko Śląskie jednostki pomocniczej jaką jest dzielnica Żyglin-Żyglinek i utworzenia w jej miejsce jednostki pomocniczej tj. sołectwa Żyglin-Żyglinek.
§ 4.
Konsultacje przeprowadzone będą w terminie od 14 do 20 maja 2021 r.
§ 5.
- Konsultacje przeprowadzone będą w formie ankiet samodzielnie wypełnianych przez mieszkańców, wyrażających opinie i uwagi dotyczące treści projektu uchwały. Formularz ankiety stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
- Formularz ankiety oraz projekt uchwały zostanie udostępniony:
- w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 7 dni kalendarzowych oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego,
- za pośrednictwem Systemu Konsultacji Społecznych - strona Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim https://www.konsultacje.miasteczko-slaskie.pl/pl,
- w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim, przy ul. Rynek 8.
3. Opinie i uwagi można będzie zgłaszać poprzez:
- złożenie formularza w sekretariacie Urzędu, urnie zlokalizowanej przed wejściem do Urzędu, bądź drogą listowną na adres Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie,
- przesłaniu skanu formularza na adres Urzędu: sekretariat@miasteczko-slaskie.pl,
- wypełnienie formularza za pośrednictwem Systemu Konsultacji Społecznych - strona Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim https://konsultacje.miasteczko-slaskie.pl/
4. Opinie będzie można składać od 14 do 20 maja 2021 r. do godz. 15.30.
§ 6.
-
- Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Sekretarz Miasta.
- W celu przeprowadzenia konsultacji powołuje się zespół do spraw przeprowadzenia konsultacji w składzie:
Strona 1
- Martyna Nocoń - Sekretarz Miasta - przewodniczący,
- Ewelina Skrabania-Różycka - Skarbnik Miasta - zastępca przewodniczącego, 3) Elżbieta Miozga - Podinspektor - członek zespołu.
§ 7.
Informacja o wynikach konsultacji zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego.
§ 8.
Konsultacje są ważne bez względu na ilość osób w nich uczestniczących.
§ 9.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 10.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.